«آغوش باز» که قرار بود از نیمه شهریور در سینماها روی پرده برود، در زمان دیگری اکران می‌شود.

آغوش باز

همشهری آنلاین: اکران فیلم سینمایی «آغوش باز» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی علی سرتیپی که قرار بود از نیمه‌ شهریور ۱۴۰۳ آغاز شود به مدت یک هفته به تعویق افتاد. علت اینکه چرا اکران این فیلم به تعویق افتاده اعلام نشده، اما همزمانی آغاز اکران این فیلم با کمدی «قیف»، با بازی رضا عطاران که آن هم از امروز به روی پرده رفته، می‌تواند دلیل عقب افتادن زمان اکران آن باشد.

به هر حال، طبیعی است که یک کمدی عطارانی، فارغ از کیفیتش، در گیشه شروع بهتر و پرمخاطب‌تری از یک درام داشته باشد و شاید به همین علت شرکت «فیلمیران» که مسئولیت پخش این فیلم را بر عهده دارد تصمیم گرفته اکران «آغوش باز» را اندکی تا بعد از آغاز اکران «قیف» به تاخیر بیندازد، تا از مقایسه آمار فروش و مخاطبان این فیلم با یک کمدی جلوگیری کند. البته گاه دلیل به تعویق افتادن چندروزه اکران یک فیلم آماده نبودن اقلام تبلیغاتی آن هم می‌تواند باشد.

اکران «آغوش باز» به تعویق افتاد | تصمیم استراتژیک برای پرهیز از رقابت با «قیف» عطاران؟

«آغوش باز» ششمین اثر سینمایی بهروز شعیبی است که پیش از این کارهایی چون «بدون قرار قبلی»، «روز بلوا»، «دارکوب»، «سیانور»، «دهلیز» و … را ساخته است. «آغوش باز» در بخش سودای سیمرغ چهلمین‌ و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و برخلاف دیگر کارهای شعیبی مورد توجه هیئت داوری قرار نگرفت و واکنش‌های زیادی هم از سوی منتقدان در جشنواره به آن نشان داده نشد. با وضعیتی که در سه سال اخیر بر سینمای ایران حاکم شده و عموما فیلم‌های کمدی در گیشه به فروش‌های بالا می‌رسند، فیلم جدید شعیبی کار سختی برای موفقیت در گیشه دارد.

در خلاصه داستان «آغوش باز» آمده است: «سه قصه عاشقانه… . سه زوج در فراز و نشیب روابط عاطفی فرصت می‌یابند به تعریف جدیدی از عشق برسند.»

مهدی هاشمی، احترام برومند، حامد کمیلی، محسن کیایی، گلاره عباسی، شبنم گودرزی، وحید نفر، جواد خواجوی، علی عطایی، روژین فاطوری‌فر و با حضور حسن معجونی بازیگران این فیلم هستند.

کد خبر 879071
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha